alyavetuna ilaygiz evikop marka e vitamini aldım saracoğlu piyasadakiler sentetik alırken suna buna dikkat edin demişti Bende en doğal evikop marka buldum. Sizde doğal e vitamini bulursanız o da olur. Yada direk evikop marka alabilirsiniz. [url=https://hizliresim.com/anZ1Vd][img]https://i.hizliresim.com/anZ1Vd.png[/img][/url] E vitamini 100 değil 200 lük olacak yanlış hatırlamışım. Dr 400 lük verdi 2 günde bir içmişti eşim onu. 200 lük olursa günde 1 kere içecek
zynb_ozkn ilaygiz allah yardımcınız olsun ama sperm yoksa bişey yapılmadığını biliyorum ben rabbim nasip eder inşallah