Merhaba herkese, ilk gebeliğim. Bebeğim hem ters, hemde suyum az. Birde gelişme geriliği var bu yüzden doktorum 37 biter bitmez sezeryanla alınması gerektiğini söyledi. 10 aralıkta 37 bitiyor. Geçen hafta 35teyken, 2400 kg demişti. Sorum şu, 37 haftada doğum yapanlar bebekleriniz kaç kiloydu küveze girdi mi ne gibi sorunlarla karşılaştınız?