39+5 haftalık hamileyim. ayrıca ssvd adayıyım ama aday olarak kalmak istemiyorum🙁 sancılarım baslamiyor ve ssvd olduğu için Dr um suni sancı veremeyecegini sürecin normal ilerlemesi gerektiğini söyledi;ancak hiçbir belirtim yok bugün daha fazla beklemeyelim yarısını yapalım dedi kabul etmedim.en geç Çarşamba 10 da gel dedi (sezeryan için). Normal olmasını çok istiyorum. Sancilarimi başlatacak doğal Yöntemler var mı? Açılma için çok şey yazıldı okudum ama sancı için???