Dilankenger Kubraaaerva sabah uyanınca da çok hissediyorum gün içinde de çok hissediyorum çok hareketli maşallah 😊
gurcem Hıssedersın kuzum ben ılk 19+4te hıssettm.Sonrasında hep acken daha cok hıssettm🥰 çok guzel bır duygu
Kubraaaerva gurcem böyle sankı Karnımda bişey gerilyor gibi ama çok güzel bu his hemen sabah olsun ıstıyorum 😅
gurcem Kubraaaerva bak mesela uzan sabah bır elın karnında bır elın kasıklarında ben hep ole hıssederdım.Bıde cıkolata yer vısne suyu ıcerdım bır saat sonra kıpır kıpır olurdu😘