Kızlar bugün doktor Demir ilacı ve takviye ilacı olarak osteozinc verdi. Tok karına bi tane yuttum.. Ama şimdi internetten bi bardak suda eritilerek içilir yazıyor. Prespektüsünde de 1 bardak su ile tüketilir yazıyor.. Anlamadım normal hap gibi görüntüsü ama yutucak mıyım eritecek miyim🤔 Bilen varsa yazabilir mi?❤