Merhaba arkadaşlar. Ben 16+1 im ve bir haftadır gece uykumdan kendi kendime uyanıyorum. Tuvaletim gelmese de uyanabiliyorum sonra tekrar uyuyorum. Uyuyup uyanmak uyuyup uyanmak gecelerim böyle geçmeye başladı. Meb de öğretmen olduğumdan çok erken ders almadım iyiki de almamışım. Size de böyle oluyor mu? Çok şükür kafama taktığım bir şey de yok niye oluyor acaba? Bir tek bana mı oluyor ki?