brcaky ne olur birisi yazmış olsun diye yorumları okurken gerçekten çok teşekkür ederim 👏👏👏 arkadaşlar yumurtanın sağ sol yukarı aşağı on arka nerden geliştiğinin bir önemi yok erkekten gelen sperm x ise kız y ise erkek bebeğiniz olur. Ne olur böyle şeylere inanıp itibar etmeyin.. beni yanlışta anlamayın herkesin düşüncesine saygım var sadece bunu yazmadan duramazdim.