Polara gerek yok bence hastaneler sıcak zaten evinizi bilmiyorum petekliyse sıcak olur Pamuklu olsa yeterli ben de bu ay doğum yapıcam bir hafta sonra yani önden düğmeli pamuklu pijama takımı aldım lohusa takımı da almadım çekim yapmayacağım için gerek yok normal pijama takımını doğumdan sonra da rahatlıkla kullanabilrim diye düşündüm