Kbratekel Merhaba kizlar 14Haftalikken doktorum %70 kiz dedi 17. Haftaya girdim cuma kontrolum var kesin cinsiyet ne zman belli olur sizinki ne zman belli oldu🤗
Kbratekel DidemYldrm Rabbim saglicakla kucagimiza almayi nasip eylesin genelde doktorun tahminle dogru cikiyomus ben bi sizlere sorum dedim 🙈🙈
DidemYldrm bebisiminannesi bilmiyorum ki bebeğin pozisyonuna bağlı bir şey canım erkek bebekler daha erken belli oluyor diye biliyorum
Rabia42 Kbratekel 11 hafta da erkek dedi 19 hafta olcak yarın hala erkek ama cinsiyetle ilgili çok post açtılar Burda bagzilarinin degisebiliyomus cinsiyet doktorun tecrübesine klms cnm bnm 🤷
Kbratekel Rabia42 canim bu doktorun tahminleri genellikle dogru cikiyomus kiz oglan farketmez saglikli olmasi tek temennim saglikla eli ayagi duzgun akli yerinde kucaklarimiza almayi nasip eder insallah Rabbim🙏🤗