Bkoca Merhabalar güzel anneler 🌸 Kızım 22+4 ama doktorumuz 2 hafta önden gittiği ni söyledi, bu durumda doğumumuz da mı 2 hafta geriye geliyor, Nisan başıydı marta geldi. bu iyi birşey mi, kötü mü? Yaşayan veya bilgisi olan varmı
Mrv_ycgl Bkoca kilo olarak bilemem canım ama kafası onde gidince erken aliyolar biraz daha sezeryanla
Gozdeakan Bkoca benimde aynı şekildeydi.Boy kilo olarak önden gidiyor dedi doktor ama doğumun tarihini etkilemez son adet tarihin baz alıyoruz dedi.Zaten doğuma doğru normale dönüyormuş.
Akademisyenanne Bkoca son haftalara dogru normale doner. Benim hep iki hafta onden gidiyordu. Simdi haftasiyla uyumlu.
Mrv_ycgl Bkoca kafası çıkarken sorun olabilir çok dikiş gerekebilir dedi genelde sezeryan gerekiyo dedi
Gozdeakan Bkoca yani genelde ileride olan bebekler boy ya da kilo ile önde oluyor ya ama şimdi ne desem bilemedim
Bkoca Mrv_ycgl anladım kafadan kaynaklanan durumlarda, Mevla tüm doğum yapacaklara kolaylıklar versin. 🌼