Sareninannesi Sevda45 bizimde son 33 ama kıscem biraz aceleci sanırsam dogum kanalına girmiş hayırlısı Allah’tan. Rabbim saglıkla kucagımıza almayı nasib etsin 🤲🏻😍
iremurat Evet ya hem heyecan 🙄hem korku 😮hem sevinç 😄hem endişe 🤔bissürü duygu değişimi 😄🤔😮😕😔😴😯😢😭🤣cok az kaldi ☺☺
Seda42 Kubra18 eşimin 3 Nisan doğum günü eşim o günde olmasını istiyor bakalım hayırlısı o zman bizde 39+2 olacaz ama o zamana kadar durabilirsek sancim var