Sevilay_dvc Hanimlar ben 1.5 haftadie ishalim. Bebeğimim suyu azalmaya baslamisti ben düşünemedim bi zararı olur mu die. Bu ciddi bisi midir doktorada hic sormadim gitmedim bilen var mi
Aliss_36 Sevilay_dvc bende bu hafta ishaldim 20+1 im şuan. Bir çay kaşığı nescafe gold vaeya ondan iç inan fayda ediyoe bide doktora gittim reflor verdi aynı gün içinse kesildi
Sevilay_dvc Aliss_36 Ayse08emre Ebeyi aradim gel bakal dediler. Nst yapildi sanci cikti ama iyiyim doktora haber verdiler dr de yarin sabah gelmemi soledi 🤷 normalde benimde randevum 7 sindeydi hayırlısı bakalim