Esin25 bende Haziran ayında oldum. Beta değeri düzenli artmadı ve kese duvarı tam yuvarlak değildi düzensizdi içi de boştu oluşmadı hiç bir şey 6. Haftada alındı belirti olarak anormal bir ağrı vardı şimdi tekrar hamileyim çok şükür herşey yolunda ilerliyor 🙏 boş gebelik çok sık yaşanan bir durummuş Doktorum öyle demişti ve başıma geldikten sonra etrafımda çok duyar oldum