Nytheanna Ben yaptırdım yaptırmasaydım gebelik şekerim olduğunu öğrenemeyecektim. İnsanlar mantıksızca saçmalıyor bence, içtiğiniz içecek 2 dilim baklavadaki şekere, 1 bardak koladaki şekerle aynı. Hiç mi tatlı yemiyorsunuz arada da olsa kaçamak yapmıyorsunuz? Şeker varsa şayet en azından önlemi alınıyor, benimki insülin kullanılacak seviyede değil ama diyetisyene gidiyorum.