Bebekkk bende merak ediyorum benim eşim ve küçük kaynım peygamber sünneti ile doğmuş doktora götürmemişler belki cerrahi bişey yapılırdı üstteki derinin olmaması genellikle deliğin olması gerektiği gibi üstte değilde aşşağıda olması durumu cerrahi operasyonla olması gerektiği gibi deliği düzenliyorlar sünnet edilmiyor yani benimde son 1 ay inşallah oğlum için hayırlısı olur 🙏🙏🙏