Kendi hesabıma göre 32+2 haftalık ama dr hesabına göre de 35+2 haftalık hamileyim sanki belim ayrılıyor gibi sancı giriyor kasiklarima doğru yayılıyor ne yapmalıyım acaba doguruyormuyum ikinci gebeliğin ama ilkinin üstünden 10 sene geçtiği için hatirlamiyorum sancı aralıksız bir şekilde devam ediyor ne yapsam bilemedim hastahane ile aradaki mesafe 40 km gitsem mi az daha beklesem mi bilemedim lütfen fikir verin