Biranne00 https://imgyukle.com/i/RgAWUj kızlar doktora cuma günü gidicem kan sonuçlarımın yarısı çıkmış bilgisi olan var mı acaba
Busbusvehashas Biranne00 rapor ektedir yazıyor ya o raporu atarsan daha iyi olur aslında orda grafiği yorumlayabiliriz , tek başına bu değer yeterli değil
annelikkutsaldir Beta hcg 50 nin altındaysa erkek üstündeyse kız diye duydum ben bir hemşireden tabii kesin değil ama benim 50 nin altındaydı erkek gerçekten de
Merve_kucuk annelikkutsaldir https://imgyukle.com/i/20191202-200631.RhOopt nereye bakıyorsunuz ☺ https://imgyukle.com/i/20191202-200810.RhOpg1