Ben de 19 haftalik hamileyim. Önceki haftalar ben de ağır şekilde rahatsız oldum ıhlamur tukettim ama antibiyotik olmadan iyileşemedim su an hala tam anlamiyla geçmiş degil. Zencefil bal limon karışımı yapıyorum doktorum da zarari olmadığını söyledi.