Deletedmom00260 Kızlar bebeğim nasipse ocak şubat arası doğacak. Doğduğunda uzun kol zıbın çorap bere eldiven ve ayaklı tulum giydirmeyi düşünüyorum. Tek tulumla üşür mü acaba? Gerçi battaniyeye sarılı oluyor ama emin olamadım. Sizler neler hazırladınız?
1234ipek Deletedmom00260 benim oğlumda şubatta gelmişti çok fazla kışlık alma zaten hep sarılı duruyorlar battaniye ye felan
Mervezumra Deletedmom00260 üşümez 😊 bence eldivende takmayin doktorlar onermiuor birakin herseyi kesfetsin yuzunu filan yirtmaz ben kizima hic eldiven takmadim cokta isee yaradi uykudan kalkınca ince pemye yelek giudirebilirsiniz ama uzun kollu zbin ve tulumda yeterli olur😊
Deletedmom00260 1234ipek Battaniye iki tane koydum biri ince pazen öteki normal kalın battaniyeden. Yeterli mi acaba? Pazen yerine pamuklu mu bıraksam?
Deletedmom00260 Mervezumra Teşekkür ederim 😊 Bazı bebişler uzun tırnaklı doğuyormuş o yüzden koydum eldiven ☺️ kaç takım Kıyafet koysam yeter?
1234ipek Deletedmom00260 yeterli canım. Patikli pantolonlardan takımlardan alma. Kilotlu çorap al eşyalarını 06 ay al bide şu an yazlık elbiseler daha uygun outletlerde yazlık elbise de alabilirsin
Mrv_ycgl Deletedmom00260 ben kalin yün 1 tane pazen 1 tane bide penye battaniye almayı düşünüyorum kucaklarken rahat olur diye pazen biraz sert duruyo ya
Deletedmom00260 1234ipek Sağol canım külotlu çorabı var ama çantaya koysam mı bilemedim bacakları üşür mü ki tek zıbınla?
1234ipek Deletedmom00260 üşümez aslında önce pazen battaniyeyle kundak yaparsın sonra battaniyeye sararsın zaten