Bugün etlik Zübeyde ye detayli ultroson için gittim ama hiç temiz ve iyi deyildi doktorlarinda bı sikinti yok ama hep suruyeli ve pisti bnde dogumumu Gülhane hastanesi var yanında oraya gitmeyi dusunuyorm oraya gidip memnun kalan varmı direk doğuma gidersem alirlarmi?