12+5 im çok şükür test sonucum iyi yanı şöyle ense kalınlığı gayet iyi dedi doktor maşallah burun kemiği de öyle dedi cinsiyet göstermedi ben söylememek istemiyorum 16. Haftadan önce söylenmesini Doğru bulmuyorum dedi cinsiyet kaldı olsunnçok şükür . Düşük tansiyonum için normal gebelikte dedi çarpıntım için kardiyoloji randevu almamı söyledi yarın kardiyoloji ye gidicem bebeğin kalbinde sorun yokmuş benim kendi kalbimle olabilirmiş çarpıntı yaşıyorum ara ara hareketlerimde çok efor sarfediyorum inşallah kötü bir şey çıkmaz kızlar sizlerle paylaşmak istedim 🐣🐣🐣🐣