my_babe Kızlar ilaç yutamıyorum Talasemi taşıyıcısıyım demirim en son birdi feritinim sıfır. 4 aylık gebeyim ve ilaç yutamıyorum sizce doktora söylesem Demir yüklemesi yapar mı? Siz yaptırdınız mı ?
Mervezumra my_babe oylede boylede yutmak zorundasın baska care yok 1-2 derken alisirsin sanada yazik bebeginede yazik
ekara my_babe demir yüklemesi hamilelikte yapılıyor ama ben doktorumla konuştum tavsiye etmiyodu ama seninki zorunluluk hali gibi gözüküyor doktorunla konuş izin verirse yapılır
GoncAli my_babe canim benim zorlama kendini şurup yazdır. FERPLEX tek tek kafana dikip içiyorsun. Cok hap aldım tiksindim dr. Bana şurup yazdı sukur depolarım doldu. Bu şurup efsane 2 hamileliğimde de içtim
my_babe Mervezumra canım yutmak zorunda olduğumu bende biliyorum ama yutamıyorum yani başka bi çözüm yolu arıyorum bende Demir yüklemesi gebelikte yapılıyor mu bilgisi olan var mı diye soruyorum
Mervezumra my_babe bende yutamazdim hamile olana kadar hap içemezdim bogazimda kalirdi hamile kaldıktan sonra 1-2 olmadi ama sonra yutuyorsun sanmıyorum ben hic duymadim demir yuklemesi yapildigini