Merhaba benim de suyum üst sınırdaydı fazlaydı yani çok fazla sancım oluyordu doktorum su fazlalığından dolayı dedi şekerim yoktu benim 10 kilo almıştım doğuma kadar siz takipte kalın bence doktorum birde su fazlalığı aniden suyun boşalmasına sebep olabilir demişti. 39. Haftada birçok sebepten dolayı sezeryan oldum ben.