sedaaammc Kızlar merhaba, bugün ikili tarama testi yaptırdım ense kalınlığında kalp atışında herhangi bir sorun yok gayet sağlıklı gözüküyor dedi doktor ama ben yinede korkuyorum sizce riskli bir durum çıkar mı?
Nur_arkn sedaaammc ikili tarama testi boşluğuma geldi ve bende yaptırdım ultrason gelişim ense kalınlığı herşey normal ikili testte risk cıktı üçlü temiz ultrason istedi ense burun kalınlığı gayet normal
Kedili_Anne sedaaammc herşey normal dendiyse korkma canım. Bir de kan veriliyor. Onunla birleştirip yorumluyorlar. İkisini birlikte değerlendirince %80 e yakın doğrulukta bir tahminde bulunuyorlar. Bütün bunlar birer tarama. Yani kötü çıkarsa da ille çok kötü demek değil. Süprizler daima var. Ama iyi çıkarsa da paniğe gerek yok. İnş herşey güzel gider.
sedaaammc Kedili_Anne insan yinede endişeleniyor umarım dediğin gibi bir sorun çıkmaz canım herşey güzel gider hayırlısı 🙏🏻