Mrvsln54 öncelikle geçmiş olsun. Benim ileri derece pıhtılaşmam var ve bir sürü prof. Ile görüştüm. Trombofili panelinde faktör V leiden ve mthfrc homozigot mutant degil ise hafif düzey pıhtılaşma var demektir. Uygun ilaç ve ilaç dozunu pıhtılaşma sevjyesi+ boy+kilo ya göre hematolog+kadın doğum dr u ortak görüşü belirler. Ben ömür boyu iğne ve ilaç kullanacakken hafif düzey pıhtılaşması olanlar gebelik planlamaya başlandığında ve doğumdan kısa bir süreye kadar kullanıyor. Tavsiyem alanında tecrübeli prof.dr bir hematolog ve prof.dr bir perinatolog ile görüşmeniz en doğrusunu onlar bilir biz öyle yaptık. Nasıl ki herkesin kişilik özelliği farklıysa pıhtılaşma seviyesi de farklı oluyor kimisinde herşey normal iken kimisinde hafif düzey kimisinde ileri düzey oluyor. Hangi ilaç, hangi doz, ne zaman başlanıp ne zaman kesileceğini pıhtılaşma seviyeniz+boy+kilo belirliyor onun kararını da en doğru hematolog veriyor