Esrayagixemir1604_ Nur_arkn ben yarın 33 hafta olacağım ara ara hep oluyor 29 gibi acile gitmiştim tahlil falan yapıldı serum takıldı geçmedi ama 1 hafta kadar sonra daha kotu ild dahiliye ye gittim ilaç verdi o biraz işe yaradı ama yine oluyor