Duyguuukk ilk gittiğim doktorum yaptırmak istedi ayrı üç doktora gittim iğne konusuyla ilgili hepside gerekli olmadıpını doğumda bebeğin kan durumuna göre karar verilir dedi bende yaptırmadım. Bebeğim doğdu şükür bir şeyi yok , kan uyuşmazlığımız var bebeğimle bana iğne yapıldı o kadar