ben kantaron sürdüm bebek yağı sürdüm. sonra baktim.hafif hafif karşılaşıyor çatlaklar kendini belli etti. karnımın altını görmemişim. palmers kremi aldim. hani çatlaklara iyi gelir mi bilmiyorum amacı o zaten. ama benim gobegimi 24 saat nemli tutuyor cok guzel bi krem.en başından beri kullansaydım da ben çatlardım. cunku etim sıkıdır. her kilo alip vermeme bile çatlıyorum. buna hayli hayli çatlayacaktım. oyle de oldu 25.haftamdayım ufak ufak kasiniyorum sınırımı bozuyor 😁😁