Yhyh35 canım ben kürtaj olmuştum orda iki kez. Sonuçta bir operasyon ve temizliğini ameliyathaneyi görüyorsun orada maalesef düşük bir boş gebelik yaşamıştım. Doğum şu an yeni 1900tl oldu ve odasüleme paketleri var 300 tl. Şu an sağlıklı giden 14 haftalık gebeyim nasipse doğumumu orda yapıcam Murat beyle 🙏🏾