https://hizliresim.com/jqG9EG doktorum %80 kız dedi. Sizce kız mı erkek mi?
my_babe içimden kız geçti 😄 poposu gözükse tahmin ederdik
my_babe bence de kız canım 🙂
Doktor dediyse dogrudur can. Bana 11 de 80%kiz 18 de 100/100 erkek dendi
Bende resim atayimda banada yorum yapin ya lütfen😊
https://www.resimag.com/p1/71e72d3e5ef.jpeg
Esmaryarim bana erkek gibi geldi pek anlamam ama içime öyle doğdu herhalde 😂
Sermec insallah canim ya doktor bi kiz dedi bi erkek dedi anlamadim gitti
Esmaryarim hayırlısı olsun canım 🙏 🥰
Sermec amin canım insallah