Kızlar daha önce böyle bişey yaşamadım ama içimde bi korku var bi yandan da hadi canım falan diyorum ama size durumu şöyle özetleyim 4 aylık gebeyim. Geçen hafta meme ucumda kabuklanma ve döküntü oldu önemsemedim göğüslerim büyüdüğü içindir falan dedim iki gündür sağ göğsümün dış kenarından koltuk altıma kadar bi ağrı hissediyorum (yel falan gelmiştir dedim) sonra ağrıyan yere dokunduğum zaman elime sert bişey geliyor sol göğsüme de baktım orda öyle bi sertlik yok. Aklıma kötü bişey getirmek istemiyorum bi kaç güne geçer belki ama yine de soruyum dedim kolumu hareket ettirirken falan hissediyorum ağrıyı sizce ne yapmalıyım acaba geçer mi biraz daha beklemeli miyim ( yel dememin sebebi daha önce de bacağıma ve sırtıma da yel geldi ve orda da öyle sertlikler oluşmuştu) sizde böyle bi durum oldu mu hiç ?