Sulebrk Kızlar 33+4 Haftadayım biraz stresli ortamdan çıktım yeni kendimi sıktım kastım biraz şuanda karnım çok ağrıyor ne yapmalıyım sizce
Deletedmom0026 Sulebrk yani buna yapilck bsi yok hastaneye gtmelisin evet,cnku hamilelik cok farkli birsy bas agrisnda bile gdiyorm yanls bsi yapmamak icn