Beyzanur1995 my_babe bulunmadı daha hiç https://i.hizliresim.com/P7Z8V9.jpg bu ultrasonda da böyle. 12 haftalıkti o zaman hiç yorum bile yapmadı
Sumeyye_g Uykuclimon evet canım erkek bebek hayırlı olsun bende ilk başlarda kız dediler allahtan bişey almamıştım sonradan 16 san sonra doktor kesin lesin erkek deri herşeyini gösterdi
Kardelenyigit Uykuclimon kuzu bakar mısın bi senin oğluşun pipiye benziyor mu 😅 https://imgyukle.com/i/RhNRWn 13 hafta burda
Kardelenyigit Uykuclimon çıkıntı pipi var gibi acaba değişir mi diyorum doktorum 16dan önce bir şey demiyor 😅ama barizda belli gibi bilemedim 🤪
ArzuK Aynı bu pozu benim oğlum da verdi 13. Hafta da 🤣👍de göremiyorum henüz gönlü olursa göreceğim dedi gönlümüz işte u resimdeki gibi olmuştu