Dün gece 3 te sancılarım başladı 5 e kadar çektim sık değildi ertesi gün randevumvardı sancılı şekilde geldim tekrar artık 10 dk da geliyordu doktor idrar yolu enfeksiyonu yüksrk olduğunu bebeğin kanala girdiğini ve 2 cm açıklık olduğunu söyledi yatış verdi yatış işlemini yaptırırken suyum geldi şimdi ciğer geliştirici serum taktılar dualarınızı bekliyorum 😞😢