Merhaba tekrar herkese .. basa dönelim devlet hastahanesine gitmiştim o raporu vermişlerdi ve saçma sapan konuşmalar tipa gittim doktor yoktu bir doktor artık gelmeyecekti bit tanesi ise özel yazhanesi varmış öğleden sonra açılıyor dediler .. eşime dedim böyle beklemektense özel bir hastahane var ordada iyi bir bayan doktor var dedim oda tamam dedi gittik rapor verdik vs.. doktor dedi sana nasıl böyle şeyler söylerler uzun uzun konuştuk .. ilk defa adam akıllı bir doktora denk geldim bebeğim 3 buçuk aylık .. ultrasyona girdik ilk defa eşimde geldi o anı yaşadı doktor baktı inceledi bize teker teker gösterdi zaten ultrasyonda bebeğim gayet sağlıklıydı .. onun minnacak ellerini ayaklarını gördük.. ellerini ağzına alışını falan .. Rabbim nasip ederse erkek bebeğim olacakmış .. maddi anlamda zaten sıkıntılı olmasaydik özele giderdik her zaman ve dogumumuda özelde yapardim.. 1 ay sonra artık düzenli sekillde özele gideceğim ama büyük ihtimal dogumum beni üzen hastahanede olacak ... hepinize coook teşekkür ederim 🙏 Yanımda olduğunuz için..♥️♥️♥️♥️♥️