Hlee Arkadaşlar 7+6 haftalığım öğrendiğim günden beri hafif bulantım oluyordu ara ara. Yoğun değil ama. Bi kaç gündür iyi hissediyorum bulantım kalmadı normal mı yoksa ben mi evham yapıyorum
Sukufe Hlee normal canim benim 6 yada 7 haftalıkken kesildi bulantim bi sorun olmadı iyi bebegimin durumu
Betulsna Hlee Bende 6+6 yım bulantılar başladı çok kötüyüm kafamı yerden kaldırınca başım dönüyor ve midem bulanıyorr😩🥺
azizeguneyy Hlee bulantılarının başlaması için çok erken aslında bulansada bulanmasada hamileliği etkilemez kuzum
Belmaaa Normal benim de kesilmişti korktum gidip kalp atışını dinledim. Birkaç hafta sonra yine bulantım başladı yani hafta hafta değişebiliyor. Göğüs ağrım tamamen geçti mesela