İyi akşamlar mutlu anneler 16. haftamdayım çok sık tuvalete çıkıyordum 5 dkda bir geliyordu doktorum idrar yolunda enfeksiyon olabilir dedi daha bakılmadı ama sizcede öylemidir olan varmıydı belirtiler neydi geçtimi bahsedebilirmisiniz. Benim başıma bu gebelikten bir yıl öncede gelmişti tek kullanımlık ilaçla geçmişti.