GGD canım korkma bol bol dua et.Benim 27.haftadan beri erken doğum riskim var 3 kere yattım hastaneye açılmamda vardı rahim ağzında yumuşama incelemeden vardı ve oğlum iyice aşağı inmiş kasıklarda duruyor şuan 35 haftalık olduk şükür bugüne gelebildik ciğer geliştiricileri olduk yattığımızda kaç serum hap verildi RABBİM birşekilde yardım ediyor .ALLAH yardımcın olsun canım inş zamanını bekler kuzular 🤲🏻