Hahhsueoe Hanimlar 6+6olduk progestan igne ve hap kullaniyorum ama aşırı mide bulantisi ve sersemlik yapiyo kullanan varmi bu ilaçlari
kitapkurdu Hahhsueoe ben de hamileliğimin başından beri kullanıyorum. Doktorum gece yatmadan önce al demişti. O yüzden hiç öyle şikayetlerim olmadı
Sema00707 Merhaba ben de progestan vajinal kullanmıştım mide bulantısı olmadı hiç hem daha etkili diye biliyorum. Ben hamileliğim boyunca progestan 200 vajinal ve iğne kullandım
Ftszgn Hahhsueoe tamam progestan hem ilaç hem fitil olarak kullanılır, doktorunuz a iletin bu şikâyeti vajinal verecektir ki vajinal daha etkili progestan direk gidiyor ama obur türlü mideden gidene kadar etkisi yariya duser
Ftszgn Hahhsueoe çoğu kişi dile getiriyor doktor vajinal devam diyor inşallah sana da vajinal der hem daha etkili hem bünyeyi sarsmıyor
cerrah61 Hahhsueoe ben günde 1 iğne , coraspin , günde 2 de progestan kullanıyorum bulantı değil de sersemlik yapıyor idare ediyorum artık cok şükür verene🤲🏻Sabredicez 😊