arkadaşlar bazılarınız bilir annemin hamileliğini paylaşmıştım geçenlerde boş kese nedeniyle kürtaj oldu annem son doğumu 8 sene önce ve sezaryen olduğu için doktor rahim kapanmıştı zorlandım içeri girerken dedi annemin bu gün tam 5 gün oldu kürtajı ama sezaryen yeri çok ağrıyo dikişlerimin ağrısı öldürüyo beni diyo perşembe günü kontrolü var doktoru aradım bişey olmaz dedi ağrı kesici al dedi normal mi bu durum bu kadar sancısının olması sezaryen sonrası kürtaj olup sancı çeken oldumu