Trolices Merhaba hanımlar reyap hastanesinde Doğum yapmayı düşünüyorum tavsiye ediyor musunuz tavsiye ediyorsanız hangi doktorla başlamalıyım şimididen teşekkürler 🙏🏻
Papatyam2017 Trolices 2.5 sene önce doğum yaptım sezeryan oldum.. Şimdi tekrar hamileyim yine oraya gidiyorum Doktorum mesut karakuş Kızımda herşeyden memnun kalmıştım
Happy46 Papatyam2017 bende o hastaneye gidiyorum doktorum gönül kazezoğlu doğumda orda olacak kısmetse 😊
Minikmucizemyolda Bende ilk olarak orda baslamistim doktorum nereida hanimdi ancak muayeneleri beni tatmin etmedigi icin biraktim
Tortilla Ben bugun nereida hanıma basladım cok begendım cok ilgiliydi guleryuzlu bi doktor. nörolojik bi rahatsızlıgım varDı eskıden. onla bıle cok ilgilendi beni tatmin etti