Hanımlar bana fikir verirmisiniz ilk gebeliğim 40+3 haftalığız. Bugun doktor kontrolüm vardı bebegimin 4 küsür kilo olduğunu söyledi çok hızlı kilo alıyor dedi. Yinede Cumaya kadar sancını bekleyelim dedi olmazsa sezaryen ile alalım çünkü bebegin plesantası yaşlanmaya başlamış dedi. Bu haftadan sonrası risk dedi. Son kararı bana bıraktı ama kafam çok karışık aynı durumu yaşayan var mı fikir verir misiniz 😓