Pero Cemile4631 bende giribim hemde baya zor geçiyor içtim ıhlamur du nane limon du bunlardan birşey olmaz diye biliyorum yine aydınlatmak isteyen varsa takipteym 🙂👍🏻
jrarya Cemile4631 geçmiş olsun 🙏🏼 Doktorum bana içebilesin bardak bardak içmiceksin sonuçta herşeyin fazlası zarar dedi sadece adaçayını tüketme demişti dilerseniz yinede kendi doktorunuzada danışın 🍀