3 ve daha sonrasını bende yaptırmayacam ama 2 Li test önemli deniyor ve gelişimi takip etmiş olursunuz doktorlar doğurana kadar soracak yapıldı mı falan diye bende yaptıracam 12 haftalığım tabi Allah korusun bebeklerimizi inşallah sağ Salim kucağımıza alırız