Cekirdekaile Bugün sabahtan beri ara ara gelen şiddetli adet ağrısı gibi agrım vardı ama tam düzenli değil şimdi de ufak bi kanama gördüm pedimde acaba doğum mu başlıyor iki kez yanlış alarm verdim herkese şimdi de hastaneden geri dönmek istemiyorum
saree Cekirdekaile Benim dogurdugum gecenin sabahında nişanım gelmişti kanlı sümüksü bi akıntıydı sancılarımda belden girdi hep cok agrılı bi sancıydı
Nefesim15 Cekirdekaile 39+1 Belim çok fena acıyo kasıklarda felaket bide bebek kaskatı kesilmiş vaziyette göbege dokunamyorum resmen uyuşuk ama günlerdir böyleyim ne bi nişan var ne su cok fazla akıntım var sadece hergün acaba bugün mü diye uyaniyorum 😔
Cekirdekaile saree benim belden değil su an kasiklarim sanki adet olmuşum gibi ağrıyor acayip sekilde
saree Cekirdekaile Kimisinin kasıklarından girermiş. Gerçek sancı cok agrılı oluyo hareketini kısıtlıyo insanın dogrulamıyosun, birde düzenli girer 1 dakika kadar sürer sonra geçer sonra yine girer
Raniniii Cekirdekaile ay gün sancısı oluyormuş ondandır benimde oyle cunku düzensiz hep agrim oldukca duş aliyorum
saree Cekirdekaile Düzenli olması lazım 😊 Bekle bakalım belki düzene girer. Sancıların sıklasmadıkca hastaneye gitme ben erken gitmişim sabaha kadar hastanede sancı cektim
Denizincani Cekirdekaile kanaman olmussa dogum baslamis olabilir esinle git hastnye eger dogum baslamissa oyle haber wer 😇 Hadi hayirlisi ile Al kucagina
Cekirdekaile Denizincani inşallah ama düzenli sancıları bekliyim diyorum yine hastaneden dönmek istemiyorum yalancı çoban misali yine geri dönersem gerçeğine inandiramiycam
Nefesim15 Cekirdekaile gittigim zaman düzeliyor benim sıpa doktora anlatıncada yalan konuşuyomuşum gibi hissediyorum oda normal normal deyip geçiştiriyor 😔