ftmk Ben içiyorum 1 aydır zararı yok diye biliyorum hamilelere yönelik ama içmediğim zaman baş ağrısı oluyor böyle olan var mı
Nhr682 Ben yaklasık 4 ay kullandım onu içmeden yapamıyordum evet bırakınca baş ağrısı bendede çok oldu ama yavas yavas bırakmaya calıs bir gün iç bir gün içme kendini ayarla doktorum bağımlılık yapmış bırakmaya çalış dedi 😂
EbruColak Ben ilk aylarımi prilam sayesinde geçirdim onu kullanana kadar 2 günde bir acildeydim her akşam yatmadan 2 tane içiyodum bulantım hafifledikten sonra 1 e düşürdüm 22. Haftada bıraktım.