dududerya 32. Haftada çalışamaz raporu verir doktorunuz onu muhasebeye yada varsa insan Kaynaklarına teslim edersiniz. İsterseniz ve rahat bir hamilelik geçirirseniz 37. Haftaya kadar çalışabilirsiniz. Tabi bunun iÇin ayrıca yine 32.haftada çalışabilir raporu vermesi lazım doktorunuzun. Toplamda 16 hafta iznimiz var. Raporlu olduğumuz süre SGK bize brüt asgari ücretimizin 2/3 si kadar ödeme yapar. (E devlet sistemine adınıza kayıtlı bir banka hesabı tanımlarsanız paranız bu hesaba yatar PTT ye yatmış mı yatmamış mı diye ikide bir kontrol etmek zorunda kalmazsınız. Çünkü PTT den belirli bir süre çekilmeyen para SGK ya iade edilir. Onu almak iÇin başka başka prosedürleri yapmanız gerekebilir.) İşinize geri dönmeyecekseniz rapor sonunda işten çıkışınız yapılır. Ama işi kendiniz bıraktığınız iÇin kıdem tazminatı,işsizlik ödeneği gibi haklardan yararlanamazsınız.