Günüm normal geçerken bi akraba ziyaretine gittik annemle gitmezzz olaydım oda daha yeni düşük yapmış anlatmada diyemedim tam kalkıcam sürekli ikram vs en ince ayrıntıya kadar anlattı annemle kalkıyoruz oturttu manyak düşen bebeğin fotoğrafını çekmişler tövbe yarabbim onu gösterdi çok üzüldüm ağladım anlıyorum çok ağır ama hamile bi kadına anlatılır mııı yaa 😭bende çok etkilendim keşke kalkıp gitseydim sizede tavsiyem dinlemeyin kalkıp gidin çok zor bi durum ama siz ne yapabilirsiniz ki herşey allahtan neyse o korkuyla eve geçtim bi ıslaklık hissettim bir baktım önce akıntım bi iki saat sonrada lekem geldi öyle korktumki acile gittim hemen yatış verildi kafamdan aşağıya kaynar sular indi sabaha kadar bi damla uyku girmedi gözüme sürekli kontrol ettim bişey var mı akıntı kanama hiç bir şey gelemedi sabah kontrol edildi bebeğimin kalp atışını duyduğum hüngür hüngür ağladım öyle korktum ki birşey olacak diye doktora sordum yapılan tahliller nasıl diye tahlillerde şuan birşey gözükmüyor ürolojiye gözük kum veya taş döküyor olabilirsin bu haftalarda bizde hiç birşey yapamayız düşerse sağlıksız bir bebektir dedi şaşırdım ikili tarama testi vs istememiştim çünkü kendi doktorum şuan herşey normal gözüküyor demişti bende yaptırmadım kontrol eden doktor onlarıda öneriyorum dedi bi kaç kontrol sonrasıda çıktım hastaneden
şimdide kendimi Psikolojikmen öyle yorgun hissediyorumki kalkıp su almaya bile gücüm yok gibi allahım beni sağlığımla bebeğimle sınamasın kaybetmekten çok korkuyorum bir kaç gün sonra kontrolüm var umarım herşey temiz çıkar 😭😭😥😥