123w123w Geçen hafta çarşamba nişanım geldi doğum başlamış 1 parmak açıklık var dedi sancın başlayınca yada suyun gelirse gel dedi hiç bişey olmasa da çarşamba sabah 8 de gel dedi acaba doğuma mı alacak neden sabahtan çağırdı 🤔
123w123w Zeynepmum ben doktorum nasıl uygun görürse onu yapacam bide bizim bebeğin boynunda kordon var
Zeynepmum 123w123w senin bebeginin özel bi durumu var canım tabiki bebegin sağlığından daha önemli değil doğum sekli. Bize de haber verin 🙂