Hanımlar ben 20+6 yım 21olduk sayılır bugün tetanoz aşısı olmaya gittim sağlık ocağına aşıdan sonra kalp atımına baktılar 160 çıktı o alette kalp atımı iyi gayet dedi cinsiyetini sordu erkek dedim bu kalp atım hızları her hafta değişiyor mu nasıl olmalı sizce öyle bir takip var mı🤷🏻♀️